Antara aktiviti dalam servicing
client adalah seperti berikut:
Hantar policy document dan terangkan apa
yang terkandung dalam policy tersebut (term & condition secara
details). Ini amat penting agar client berpuas hati dengan apa yang
ditawarkan dalam policy bersamaan dengan apa yang ditawarkan semasa
mula2 sign borang permohonan. Buatkan claim (sekiranya client masuk wad
kurang dari 4 bulan) atau client masuk wad bukan panel
Prudential/PruBSN. Memantau bayaran premium client. Mengemaskini data
client sekiranya terdapat sebarang perubahan dan sebagainya. Memberi
product update kepada client mengenai program2 terbaru daripada
syarikat. Sales Cycle ini akan berterusan (berulang2).
Pages
Disclaimer : "Saya adalah seorang agent di bawah agensi yang mewakili Syarikat Prudential BSN Takaful Berhad. Maklumat di dalam blog ini hanya sebagai penerangan ringkas dan berdasarkan pendapat peribadi saya. Ia juga bukan sebahagian daripada polisi. Saya dan Syarikat PruBSN Takaful Berhad tidak akan bertanggungjawab sekiranya terdapat salah faham dalam apa yang saya sampaikan. Anda dinasihatkan untuk berjumpa terus dengan wakil kami untuk mendapatkan penerangan yang lebih terperinci"
No comments:
Post a Comment